eerste ochtend - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Hockeydames - WaarBenJij.nu eerste ochtend - Reisverslag uit Ankara, Turkije van Hockeydames - WaarBenJij.nu

eerste ochtend

Door: Maud Bakker

Blijf op de hoogte en volg Hockeydames

29 Mei 2011 | Turkije, Ankara

goedemorgen,

De spreuk van de dag;isiekline ver bir ekmele fazla ver!

geef het werk aan diegen die daarvoor het meest geschikt is,ook al moet je hem extra brood geven.Bezuinig niet op kwaliteit!!

Na een enerverende reis aangekomen in Gundogan.(dit verslag horen jullie nog wel)
In de stromende regen naar het huis gereden.Het leek de de rally van Dakar wel.Maar met een ervaren chauffeur als Ansje, dan kom je altijd op de goede plaats.
Vandaag begint de dag met zon ,maar vanmiddag staat er onweer op het programma!!!!!!!

• 29 Mei 2011 - 10:05

Adriaan:

Enerverend?? Ik ben benieuwd!

GEniet van de zon

• 29 Mei 2011 - 11:27

Barbara:

Ooooh ik word jaloers van de foto's! Ziet er super uit!

;ullie hebben ook 1-4 gewonnen van Emmen! Waren met z'n 11en! Dus was wel even bikkelen maar dat hebben we graag voor jullie gedaan.. ;)

Geniet ervan meiden!

• 29 Mei 2011 - 13:04

Merel:

Zo dames, lekker aan het genieten? Heerlijk hoor. Zon veel wijn en een zwembad. Volg jullie verhalen dikke tuut, Merel

• 29 Mei 2011 - 13:26

Nine:

Ik zie dat alles weer prima geregeld is: zwembad with a view, lekker eten en volop wijn.Heerlijk!
    GENIET MET Z'N ALLEN !!!

• 29 Mei 2011 - 14:02

Hilda:

Wat leuk, jullie reisverslag en de foto's.Nu leef ik helemaal mee.
    Wij zagen de regenwolken al richting Turkije gaan bij het weerbericht op de TV. Hopelijk verder alleen maar zon!Vanmorgen naar Amstelveen geweest.Sebastiaan ligt nog in de couveuse, aan de antibiotica. Vocht in de longetjes. Ze moeten in ieder geval tot dinsdag blijven. Jutha en Joris hadden zich een andere thuiskomst voorgesteld. Een beetje sneu allemaal.

• 30 Mei 2011 - 09:51

Gea:

Ooo ben jaloers, lekker warm daar!!
    Het was hier maar koud.
    Geniet er van!!!!!