Turgutreis 30-05 - Reisverslag uit Gündoğan, Turkije van Hockeydames - WaarBenJij.nu Turgutreis 30-05 - Reisverslag uit Gündoğan, Turkije van Hockeydames - WaarBenJij.nu

Turgutreis 30-05

Door: Maud

Blijf op de hoogte en volg Hockeydames

30 Mei 2011 | Turkije, Gündoğan

Maandagmorgen!
De Turgütreis club staat klaar:MJ,Marijke,C10,Maud en onze chauffeur Ansje.Langs de toeristische route na ruim 5 kwartier aangekomen in Turgutreis.De auto vlak bij boot The Blue Angel-En daar waren de boot jongens:Eddy,Bulent,we werden hartelijk ontvangen.Ook de Cod father(Sinbad) kwam er bij. De reservering voor dinsdag stond nog en ook de transfer werd geregeld.Maud helemaal gerust.Daarna wezen ontbijten.Turks ontbijt voor Marijke(echt vegetarisch, dus niet!!!)
Darna een uurtje wezen "shoppen".Dit is niet echt de shop ploeg.Dus al snel besloten dat we klaar waren met winkelen.Langs de kustweg weer terug gereden en daarna heerlijk bij het zwembad gelegen.
's avonds een heerijke maaltijd van onze top kok Monica.
De ogen gingen bij aantal al aardig dicht en na wat pillen uitgedeeld te hebben gingen we slapen.

• 01 Juni 2011 - 04:51

Gea:

En hebben jullie gister genoten??
    Vandaag wederom veel plezier!!!!