Zondag 29-05 - Reisverslag uit Gündoğan, Turkije van Hockeydames - WaarBenJij.nu Zondag 29-05 - Reisverslag uit Gündoğan, Turkije van Hockeydames - WaarBenJij.nu

Zondag 29-05

Door: Marie José

Blijf op de hoogte en volg Hockeydames

30 Mei 2011 | Turkije, Gündoğan

Spreuk van de dag:de zon kan niet besmeurd worden met modder!(de waarheid komt altijd aan het licht)

De vroege vogels onder ons waren al
vroeg op pad om met een van de huurauto's boodschappen voor het ontbijt te doen. Na de heerlijke voedzame en verantwoorde maaltijd zijn een aantal van ons de omgeving gaan verkennen. 's Middags is een ander groepje ook op pad gegaan, zij hebben op een klein strandje tussen de Turkse bevolking de zee uitgeprobeerd. Wel jammer dat zij daar ook PATAT hebben gegeten (zó Hollands)! Rond borreltijd (=variabele tijd) was iedereen weer present bij ons heerlijke zwembad.
's Avonds uit eten bij restaurant Galimera, onderaan de weg aan de zee. Erg lekker en gezellig! Maar toen weer terug naar huis LOPEN! Ons huis ligt hoog op een berg en de weg er naar toe stijgt 35% (sommigen denken zelfs 40%!)
Nog even een afzakkertje op het terras met een spelletje "commando pingelen" en dan beginnen de oogleden toch wel zwaar te worden. Lekker slapen!

• 30 Mei 2011 - 13:36

Gea:

Ziet er allemaal heel goed uit!! ;-))

• 30 Mei 2011 - 15:04

Carin:

Chris10, ik heb je sms dus ontvangen. Dat ziet er allemaal goed en gezellig uit. Mooi huis, mooi uitzicht, lekker zwembad. Tsja alleen zo'n zitzak... kom je zo moeilijk uit hè en je hoofd wordt zwaar. Hopelijk heb je je stokken bij je met de juiste puntjes! Dan heb jij geen probleem met de terugweg.
    Veel plezier dames! Groet, Carin zus van C10.

• 30 Mei 2011 - 15:11

Adriaan:

Leuke foto's, leuk verhaaltje!

Ga zo door

• 31 Mei 2011 - 20:24

Nine:

Hoi hoi "meisjes"!!! Zit de sfeer er zó goed in dat jullie geen tijd meer over hebben om eke dag een blogje te schrijven ????...
    Blijf lekker genieten met een heel grote G , dan genieten wij weer van jullie verhalen.