Dat heeft lang geduurd..... - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Hockeydames - WaarBenJij.nu Dat heeft lang geduurd..... - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Hockeydames - WaarBenJij.nu

Dat heeft lang geduurd.....

Blijf op de hoogte en volg Hockeydames

19 Mei 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Door problemen met wifi en internetserver heeft het lang geduurd om jullie op de hoogte te brengen over onze fantastische week tot nu.
We verblijven in een prachtig huis met zwembad en buitenkeuken in de bergen van Gran Canaria.
De weersomstandigheden zijn hier totaal anders dan bij jullie.
Iedere dag strak blauwe lucht en een heerlijke temperatuur van zo'n 28 graden.
De monden staan hier niet stil, zowel als op het gebied van eten, drinken en praten.
Nu nog proberen om jullie dit met een foto te laten zien.

• 22 Mei 2015 - 07:59

Femke:

Haha, klinkt goed! Grappig om te zien op die foto hoe de andere gasten van het restaurant, met name die man achteraan, proberen om incognito te blijven op de foto. Of probeerde hij ondanks de herrie van de tafel rechts nog een gesprek te voeren? Liefs van Femke

• 22 Mei 2015 - 07:59

Femke: