dinsdag en woensdag - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Hockeydames - WaarBenJij.nu dinsdag en woensdag - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Hockeydames - WaarBenJij.nu

dinsdag en woensdag

Door: maud

Blijf op de hoogte en volg Hockeydames

20 Mei 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Zo daar zijn we weer.We zijn gisteren naar Puerto Mogan geweest. Lekker lopen strunen en Ans en ik op het strand geweest.In de middag heerlijk gegeten en een drankje gehad.Daarna weer de terugtocht naar ons huis in de bergen.Het ishier heerlijk toeven ,strak blauwe lucht en een heerlijk briesje er bij.Vandaag weer de dagelijkse voorraad aangevuld:-))))))Vanavond hebben Marijke,Ansje en ik de kook beurt.Vanmiddag de foto sessie inhet zwembad gehad,lachen gieren en brullen.

• 20 Mei 2015 - 20:22

Nine:

Oh, ik lees en zie het al: de stemming zit er prima in!!!
    En nu de voorraad weer is aangevuld zal het wel goed blijven gaan bij jullie!
    Hier ook een "heerlijk" briesje alleen de windkracht is ietsjes meer. En het enige strakblauwe wat ik hier kan vinden is een blauw geschilderde muur in de speelkamer....
    Veel plezier verder en lekker veel foto's plaatsen aub zodat we gezellig mee kunnen genieten!