Nog één nachtje slapen..... morgen vertrekken we. - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Hockeydames - WaarBenJij.nu Nog één nachtje slapen..... morgen vertrekken we. - Reisverslag uit Isla de Gran Canaria, Spanje van Hockeydames - WaarBenJij.nu

Nog één nachtje slapen..... morgen vertrekken we.

Door: MJ

Blijf op de hoogte en volg Hockeydames

15 Mei 2015 | Spanje, Isla de Gran Canaria

Nog één nachtje slapen, morgenmiddag vertrekken we rond half vier vanaf vliegveld Eelde. Met een tussenstop in Eindhoven landen we halverwege de avond bij Las Palmas. Daar staan onze gereserveerde auto's klaar. Dan nog een klein uurtje rijden. Gelukkig is onze contactpersoon op de luchthaven om ons de weg te wijzen.

• 15 Mei 2015 - 19:34

Peter Hoving :

Heel veel plezier dames!!!!

• 15 Mei 2015 - 19:44

Maud:

jaaaa heel veel zin in!!!

• 15 Mei 2015 - 22:02

Hockeydames :

Test

• 15 Mei 2015 - 22:03

Dinie:

Zo, huidje gescrubd,nagels gelakt,tomtom ingepakt en de koffer wil dicht,dat is altijd weer meegenomen.
    Brrrr dit koude landje helemaal zat....op naar de kanarie waar het 25 graden is!!

• 15 Mei 2015 - 22:09

Alie:

al 3 keer op de weegschaal geweest, 15 kg is zomaar gevuld, maar weer wat uit de tas gehaald

• 15 Mei 2015 - 22:27

Alie:

Wat ben ik toch dom, er mag 20 kg mee, dus maar weer wat terug in de tas. hoop jullie niet in verwarring te hebben gebracht.

• 16 Mei 2015 - 11:33

Isa:

Het weer huilt met de achterblijvers mee... wat een voorrecht om straks te mogen vertrekken! ¡Hasta luego!

• 17 Mei 2015 - 19:53

Nine:

Hé, dames, waar blijven de verslagen?....... Jullie hebben vast alweer vanalles beleefd!
    Liefs en groetjes, Nine.

• 18 Mei 2015 - 10:04

Femke:

Hoi mama en andere dames, waar blijven de uitgebreide reisverslagen? Aanmelden bij deze website schept verwachtingen hoor.. en jullie hebben maar een week........ :-) Ben heel benieuwd! Xxx Femke